رئیس کلانتری 159 بیسیم از انهدام پاتوق سارقان در محله بی سیم خبر داد.

انهدام پاتوق سارقان در بیسیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کیانوش عزیزی رئیس کلانتری 159 بیسیم از انهدام پاتوق سارقان در محله بی سیم خبر داد.

عزیزی در ادامه اظهار کرد: با ارائه گزارش های مردمی ساکن محله بیسیم مبنی بر حضور سارقان در یک خانه مجردی واقع در محله مینابی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ساکنان محله، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تاکید کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد که 9 سارق حرفه ای ضمن پاتوق کردن این خانه، اقدام به استعمال مواد مخدر و همچنین خرید و فروش اموال مسروقه می کنند که این اقدام به تجمع اراذل و اوباش و همچنین سارقان و معتادان منجر شده است.

رئیس کلانتری 159 بیسیم اضافه کرد: نتیجه تحقیقات در اخیتار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و ماموران با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در عملیات انجام شده هر 9 سارق مذکور در محل بازداشت شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها علاوه بر کشف تجهیزات سرقت، تعداد زیادی از اموال مسروقه و همچنین مواد مخدر کشف شد.

وی یادآور شد: هر 9 متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت، مالخری و توزیع مواد مخدر اعتراف و برای تحقیقات به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری معتادان محله بی سیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
باید مجازات شود
آخرین اخبار