نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: سعه صدر و تحمل‌پذیری باید یکی از ویژگی‌های اصلی رفتار پلیس با مردم و جامعه باشد.

تحمل‌پذیری از ویژگی‌های اصلی رفتار پلیس با مردم و جامعه باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه یکشنبه در نشست با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی و دریابانی استان بوشهر با تبریک سال جدید و قدردانی از تلاش نیروی انتظامی و دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: سال جدید برای مجموعه نیروی انتظامی که مجاهدانه و مخلصانه خودش را وقف مردم کرده است پر از برکت و موفقیت باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سعه صدر و تحمل‌پذیری باید یکی از ویژگی‌های اصلی رفتار کارکنان پلیس با مردم و جامعه باشد تاکید کرد: با برخورد خوب روی گشاده و اخلاق کریمه می‌توان رضایت مردم و جامعه را به دست آورد.

حسینی بوشهری با اشاره به شعار سال" حمایت از کالای ایرانی" گفت: هر کشوری که به تولیدات خودش متکی باشد، کارخانجات و تولید رونق می‌گیرد، نیروی کار فعال، رونق اقتصادی و اشتغال ایجاد می‌شود و نقش ناجا در این موضوع بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی بوشهر نیز در این دیدار با تبریک آغاز سال جدید عملکرد پلیس در بخش‌های مختلف استان در یک سال گذشته که منجر به ارتقاء شاخص‌های امنیتی استان شده را تشریح کرد.

سردار خلیل واعظی با بیان اینکه ۹۲ درصد سرقت‌ها در یک سال گذشته کشف شده است عنوان کرد: سرقت‌های خشن ۶۷ درصد، سرقت به عنف ۷۳ درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش ۱۹ درصدی کل جرائم در استان در بخش‌های مختلف شامل کالای قاچاق، موادمخدر، وقوع قتل و ... خبر داد.

رئیس پلیس استان بوشهر در رابطه با اقدامات پلیس در نورد تامین امنیت در ایام نوروز گفت: با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم ۹۳ ایستگاه پلیس علاوه بر یگان‌های انتظامی موجود در سراسر استان مستقر شده، ۵۰۰ نفر نیروی کمکی در اختیار ایستگاه‌های نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

سعه صدر و تحمل‌پذیری باید از ویژگی‌های پلیس باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.