معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت : برای توسعه و رونق زیر ساخت‌های گردشگری دریایی هرمزگان خرید ۵ فروند شناور سبک امداد و نجات دریایی (RIB) و ساخت ۱۰ فروند اسکله گردشگری دریایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمد رضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: برای توسعه و رونق زیر ساخت‌های گردشگری دریایی هرمزگان خرید ۵ فروند شناور سبک امداد و نجات دریایی (RIB) و ساخت ۱۰ فروند اسکله گردشگری دریایی در دستور کار قرار دارد.

وی  در بازدید از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های در حال احداث بندرگاه جزیره هرمز 

 با اشاره به استقبال گردشگران دریایی از مناطق گردشگری هرمز بر لزوم تسریع در روند لایروبی این بندرگاه  تاکید کرد و گفت: خرید و تجهیز  شناور های سبک امداد و نجات دریایی (RIB) با هدف امداد رسانی به شناور‌ها و افراد مضطر در آب‌های کم عمق بنادر هرمزگان  صورت خواهد گرفت.

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود: ساخت اسکله های گردشگری دریایی با هدف انجام تکالیف و مسئولیت‌های اجتمایی سازمان در مناطق مختلف گردشگری استان هرمزگان امسال جانمایی و اجرا  می شود.

  زیر ساخت‌های گردشگری دریایی در بنادر استان هرمزگان توسعه و رونق  خواهد یافت.

انتهای پیام/ف

 رونق زیر ساخت‌های گردشگری دریایی هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.