مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ۷ هزار و ۵۸۲ نفر در مدارس و مراکز استان اسکان داده شده اند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در این مدت هفت هزار و ۵۸۲ نفر در قالب ۲ هزار و ۸۷۶ خانوار در مدارس استان پذیرش شده اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی قبل، مقرر شد تنها فرهنگیان در مدارس پذیرش شوند افزود: از آن جایی که متقاضی برای پذیرش در مدارس زیاد شد، بر اساس تصمیم استانداری، سایر مسافران نیز پذیرش و اسکان داده شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هزار و ۷۵۹ خانوار از مسافران پذیرش شده در مدارس استان، خانواده‌های غیر از کارکنان آموزش و پرورش بوده اند.
حاتمی با بیان اینکه مسافران نوروزی عبوری از استان، در یک هزار و ۱۵۸ کلاس درس اسکان می‌یابند افزود: این تعداد کلاس درس در ۱۵۰ آموزشگاه استان تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.
وی گفت: مدارس استان در سطح 'الف' و 'ب' تجهیز شده اند که یک سوم از کلاس‌های درس در رده 'الف' و مابقی در رده 'ب' برای اسکان مسافران آماده شده اند.
حاتمی با بیان اینکه کلاس‌های رده 'ب' از تجهیزات کمتری نسبت به کلاس‌های رده 'الف' برخوردار هستند افزود: امسال برای نخستین بار حدود ۱۰۰ کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شده اند که این کلاس‌ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس‌های رده الف. دارند.
انتهای پیام/ط


اسکان ۲ هزار و ۸۷۶ خانوار در مدارس خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.