آستان قدس رضوی با استقرار ایستگاه های پاسخ به سوالات و شبهات دینی، آداب زیارت و همچنین غرفه کودک و نوجوان، با دستی پر به استقبال زائران و مسافران ورودی شهر مشهد از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع) آمده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد مسئول غرفه های آستان قدس رضوی مستقر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) گفت: به واسطه حضور این مجموعه در یکی از مهم ترین مبادی ورودی شهر مشهد و همکاری خوب سازمان پایانه های مسافربری شهرداری این شهر، پذیرایی شایسته و مناسبی از زائران و مسافران نوروزی صورت می گیرد.

حسین ایرانی با اشاره به فعالیت غرفه آداب زیارت در ایستگاه استقبال از زائران آستان قدس رضوی افزود: زائران و مسافران با حضور در این غرفه با پاسخ به سوالاتی مربوط به آداب زیارت حضرت رضا(ع)، جوایزی معنوی همچون عطر و نمک متبرک امام هشتم(ع) را دریافت می کنند.

وی گفت: همچنین روحانیون مستقر در این مجموعه به سوالات و شبهات دینی زائران ورودی به شهر مشهد از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع) را پایخ می دهند.

مسئول غرفه های آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت این غرفه ها تا پایان 13 فروردین افزود: غرفه کودک و نوجوان نیز در زمره مهم ترین و شلوغ ترین غرفه های امسال آستان قدس رضوی به حساب می آید که روزانه میزبان 10 ها کودک و نوجوان زائر شهر امام رضا(ع) است.

ایرانی با تقدیر از سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد به خاطر تدارک چنین فضایی برای ارائه خدمت به زائران امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: گروه های سرود نوجوانان و جوانان نیز به همت آستان قدس رضوی در این مجموعه مستقر شده اند و به ارائه برنامه های جذاب و ویژه به زائران و مسافران نوروزی می پردازند.

انتهای پیام//ا.س
 

استقبال از زائران و مسافران در پایانه مسافربری امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.