شمار قربانیان آتش سوزی در یک مرکز خرید در شهر کمرورو در روسیه به ۶۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، وقوع آتش سوزی در یک مرکز خرید در شهر "کمرورو" در روسیه جان ۵۳ نفر را گرفت که بسیاری از آن‌ها کودک بودند.

نخستین گزارش‌ها از وقوع حادثه آتش سوزی در این مرکز خرید ظهر روز یکشنبه اعلام شد. پس از اعلام هشدار حریق، پلیس عملیات تخلیه افراد حاضر در این مرکز خرید را آغاز کرد. بر اساس گزارشات اولیه ۴ کودک در اثر استنشاق گاز جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام آخرین گزارش از سوی مرکز مدیریت بحران روسیه در این حادثه ۶۴نفر جان خود را از دست دادند. پیشتر نیز یکی از مقامات سازمان خدمات اضطراری این کشور اعلام کرده بود در پی وقوع این حادثه ۶۹ نفر مفقود شده‌اند که ۴۰ نفر از آن‌ها کودک هستند. در گزارش‌های اولیه اعلام شد در پی این حادثه ۳۷ نفر کشته و ۴۵ نفر مجروح شده‌اند.

پس از بالا گرفتن شعله‌های آتش در این مرکز خرید و مسدود شدن میدان دید افراد با دود و آتش، برخی از افراد حاضر در محل خود را از پنجره‌های ساختمان به بیرون پرتاب کردند. براساس گفته‌های وزیر خدمات اضطراری روسیه، هنوز آتش نشانان نتوانستند به برخی از نقاط این مرکز خرید دسترسی پیدا کنند.

به دلیل دمای بالای ناشی از شدت آتش سوزی، دسترسی به برخی از اتاق‌ها کاملا غیرممکن است. روز وقوع حادثه گروهی از دانش آموزان از طرف مدرسه به سالن تئاتری در مجاورت محل آتش سوزی رفته بودند که هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت این افراد در دست نیست.

 

افزایش شمار قربانیان آتش سوزی در یک مرکز خرید در روسیه به ۶۴ نفر

 

افزایش شمار قربانیان آتش سوزی در یک مرکز خرید در روسیه به ۶۴ نفر

افزایش شمار قربانیان آتش سوزی در یک مرکز خرید در روسیه به ۶۴ نفر

 

 

انتهای پیام/

آتش‌سوزی در یک مرکز خرید در روسیه ۴۸ کشته برجا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
تسليت تسليت
آخرین اخبار