رئیس کمیسیون حفاظت از حاکمیت دولتی روسیه از دستیابی به اطلاعات مربوط به تلاش‌های بی‌شمار خارجی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور خبر داد.

اقدامات خارجی بی‌شمار برای مداخله در انتخابات ریاست جمهورری اخیر در روسیهبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، اندرو کلیموف، رئیس کمیسیون حفاظت از حاکمیت دولتی مجلس نمایندگان روسیه اعلام کرد این کمیسیون اطلاعات مربوط به هزاران تلاش خارجی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را در اختیار دارد.

رئیس کمیسیون حفاظت از حاکمیت دولتی مجلس نمایندگان اعلام کرد این کمیسیون اطلاعات فراوانی از بی‌شمار اقدام خارجی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری که در ماه جاری برگزار شد، به دست آورده است.

او در ادامه افزود: من درباره تلاش‌ها برای تحریم رای‌گیری، تلاش برای حمله به DDOS (تلاش برای خارج کردن منابع شبکه از دسترس کاربران مجازش) و حمله به منابع اطلاعاتی کمیته مرکزی انتخابات صحبت می‌کنم.

این قانونگذار مجلس روسیه همچنین خاطرنشان کرد موانع ایجاد شده از سوی مقامات اوکراینی برای شهروندان روسیه که تمایل به شرکت در انتخابات داشتند نیز می‌تواند به عنوان تلاش برای مداخله در رای‌گیری انتخابات روسیه قلمداد کرد.

بنا بر اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با توجه به اطلاعات بدست آمده از ۹۹.۵ درصد از مراکز رای‌گیری، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور در انتخابات اخیر این کشور توانست با کسب ۷۶.۶۵ درصد آراء بار دیگر با قاطعیت رئیس جمهور این کشور شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار