سخنرانی سید عبدالملک بدرالدین به مناسبت آغاز چهارمین سال تجاوز رژیم سعودی و هم‌پیمانانش به يمن و مقاومت مردمی این کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، سیدعبدالملک بدرالدین دبیر کل انصار الله یمن در سخنانی با عنوان «سه سال پایداری و مقاومت مقابل متجاوزان به یمن» اظهار کرد ملت ما با وجود شرایط دشوار سیاسی، نظامی، اقتصادی و... با مقاومت در برابر متجاوزان آمریکایی- سعودی، تصویری از عظمت ملتی را ترسیم کرد که از پشتوانه مردمی، ایمانی و اخلاقی بهره می‌برند.

او افزود وقتی امکانات مادی ملت ما را با امکاناتی که متجاوزان از آن بهره می‌برند، مقایسه کنیم درک می‌کنیم که در سه سال گذشته اگر نگرش الهی و کمک‌های خدا نبود هرگز این میزان از پایداری خلق نمی‌شد.

دبیر کل انصار الله یمن در ادامه گفت: جنگ علیه یمن، تجاوزی با نظارت و مدیریت آمریکاست. اگر چراغ سبز و موافقت آمریکا نبود چنین تجاوزی رخ نمی‌داد و نظام سعودی جسارت چنین تجاوزی را نداشت زیرا این کشور حقیر‌تر از آن است که به تنهایی چنین جسارتی داشته باشد به این دلیل که مردم یمن را به خوبی می‌شناسد. کشورهایی چون عربستان تنها ابزاری برای آمریکا تلقی می‌شوند، این کشور‌ها تنها دستاویزی برای تجاوز و پوششی برای جنایات آمریکا هستند. بر همین اساس است که معتقدیم تجاوز به یمن تجاوزی با هویت کامل آمریکایی است. این تجاوزی در چارچوب اهداف استعماری و توطئه بزرگ آمریکا علیه تمامی امت (اسلام) است اگر چه بخش زیادی از این توطئه علیه مردم بزرگ یمن رقم خورده است که این نشان از اهمیت وموقعیت جغرافیایی یمن و مردم یمن است.

او افزود: ملت ما می‌داند با چه کسی در نبرد است و طرف مقابل چه می‌خواهد، آمریکا چه می‌خواهد و اسرائیل چگونه از چنین تجاوزی بهره می‌برد؟ آمریکا به گواه مقامات این کشور، اعم از مقامات نظامی و غیرنظامی یکی از طرف‌های اصلی جنگ یمن است. آنان از نقش اطلاعاتی آمریکا در این میدان می‌گویند و می‌دانیم نقش اطلاعاتی یک چهارم کل فعالیت‌ها در میدان‌های نبرد است، آنان از نقش لجستیک آمریکا در جنگ یمن می‌گویند و بخش لجستیک نیز یک چهارم از نبرد‌های میدانی است، پس از این مراحل، نوبت به عملیات مستقیم می‌رسد که باز هم آمریکا در برنامه ریزی و مدیریت این بخش نقش اساسی دارد.

سید عبدالملک بدرالدین ادامه داد: سهم عربستان در این میان، تامین بودجه و هزینه مورد نیاز جنگ است زیرا آمریکا در پی آن است تا بدون اینکه زیانی متحمل شود در این نبرد حاضر باشد. البته با وجود آنچه که گفته شد ننگ و عار ناشی از این جنگ، بیش از همه برای عربستان است، عربستان در این جنگ، کشوری با موضع مشخص است به همین دلیل، مسئولیت سنگین این جنگ و این تجاوز متوجه این کشور است.

انتهای پیام/

سخنرانی سید عبدالملک بدرالدین

برچسب ها: یمن ، عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار