اردوی آماده‌سازی رقابت‌های جهانی او اسپرت به میزبانی اردبیل برگزار و نفرات برتر از این اردو به رقابت‌های جهانی یونان 2018 اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اردوی تیم ملی او اسپرت مردان به میزبانی استان اردبیل با شرکت 30 ورزشکار از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، قم، کرمانشاه، کرمان و کردستان جهت اعزام نفرات برتر در اردیبهشت ماه به مسابقات جهانی یونان 2018 برگزار شد.

این اردو بمدت سه روز از مورخه 2 لغایت 4 فروردین ماه در محل باشگاه آرتا فیت اردبیل با حضور دکتر جاسم منوچهری دبیرکل فدراسیون جهانی او – اسپرت و مربیگری مهرداد امانی برگزار گردید و در پایان 19 ورزشکار توانستند جواز اعزام به مسابقات جهانی یونان را از آن خود کنند.

بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از تمرینات ملی پوشان ضمن تبریک آغاز سال نو، حضور 6 ورزشکار از استان اردبیل در این اردو را نقطه درخشانی در ورزش استان دانست که حاکی از توانایی و شایستگی ورزشکاران این استان است.

مهرداد امانی عضو هیات رئیسه انجمن او اسپورت ایران با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران زمان و محل برگزاری مسابقات جهانی او- اسپرت 2018 را اردیبهشت‌ماه سال 97 در جزیره رودس یونان اعلام کرد.

گفتنی است او- اسپرت برگرفته از مهارت ها و بازی‌های بومی محلی، نبرد و زورآزمائی‌ها و هنرهای اقوام سنتی ایران است و شامل سه بخش هنری،ساحلی و مبارزه‌ای است.

انتهای پیام/ح

19 ورزشکار جواز اعزام به مسابقات جهانی یونان را کسب کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.