مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اسکان بیش از ۱۴۰ هزار نفر روز در مدارس و مرکز رفاهی آموزش و پرورش استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان اینکه ۱۴۱ هزار و ۳۱۲ نفر روز در مدارس استان از ۲۷ اسفند تا چهارم فروردین اسکان یافتند، گفت: ۴۱ هزار و ۶۱۵ مسافر نوروزی شب در مدارس و مرکز رفاهی آموزش و پرورش مازندران اسکان یافتند.

وی افزود: از این میزان ۱۱ هزار و ۵۶۰ خانوار فرهنگی و ۹۶۷ خانوار وابسته به خانواده فرهنگی در مدارس و مرکز رفاهی همچون خانه معلم، پردیس دانشگاه فرهنکیان، اردوگاه‌ها اسکان یافتند.

قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرروش استان در ۴۰ پایگاه و ۳۹۲ مدرسه میزبان مسافران نوروزی است، گفت: سه هزار و ۱۲۵ کلاس است که ۳۲۵ کلاس از نوع ویژه و یک هزار و ۵۶۴ کلاس نوع الف. و یک هزار و ۳۳۶ کلاس از نوع ب. هستند.

وی افزود: از ۲۸ اسفند پارسال تا چهارم فروردین دوهزار و ۵۴۱ نفر روز درخانه معلم و سه هزار و ۴۸۳ نفر روز در پردیس دانشگاه فرهنگیان اسکان یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ناحیه یک ساری با یک هزار و ۲۲۴ نفر شب بالاترین میزان پذیرش مهمانان نوروزی را داشته، گفت: رامسر با یک‌هزار و ۱۲۵ نفر شب و تنکابن با یک هزار و ۸۹ نفر شب در رتبه‌های دوم و سوم استان قرار دارند.

انتهای پیام /ر

اسکان مسافران نوروزی درمدارس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.