رئیس اتحادیه صنف هتل‌داران اصفهان گفت: بخش‌های مختلف آمارسازی نکنند و آمار دقیق را ارائه دهند چرا که آمارسازی و آمارهای تخمینی به بیت‌المال خسارت می‌زند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی نریمانی در خصوص آخرین آمار اسکان گردشگران در هتل‌های اصفهان در پایان دور اول سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در دور اول سفرهای نوروزی که از 28 اسفند آغاز شد ظرفیت‌های استفاده شده در حد 30 درصد بود که البته این میزان متفاوت بود و بعضی شب‌ها میزان اسکان در هتل‌ها 100 درصد و بعضی از شب‌ها کمتر بوده است.

وی با بیان این که نمی‌توان آمار قطعی در خصوص میزان اسکان گردشگران نوروزی در هتل‌های اصفهان در دور اول سفرهای نوروزی داد، بیان کرد: به عنوان بخش خصوصی اعتقاد داریم که آمار حدودی و تخمینی مشکلاتی را ایجاد می‌کند و ارائه آمار و اطلاعات باید بر اساس میزان ورودی و خروجی باشد.

رئیس اتحادیه صنف هتل‌داران اصفهان در ادامه گفت: بخش‌های مختلف آمارسازی نکنند و آمار دقیق را ارائه دهند چرا که آمارسازی و آمارهای تخمینی به بیت‌المال خسارت می‌زند؛ آمار برای برنامه‌ریزی است و سازمان میراث فرهنگی دو وظیفه کسب آمار صحیح و برنامه‌ریزی بر اساس آمار را دارد.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی نهادهای مختلف آمار اشتباه و ناقص می‌دهند در مراحل بعدی مجبور هستیم برای برنامه‌ریزی صحیح از بیت‌المال برای کسب آمار دقیق هزینه کنیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: قیمت هتل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.