رئیس اورژانس فارس از کشته شدن ۱۱ تن در تصادفات جاده‎‌ای و شهری استان خبر داد.

دکتر محمد جواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری ۱۱ نفر در حوادث ترافیکی این استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از این تعداد ۳ نفر در تصادفات درون شهری و ۸ نفر در حوادث ترافیکی برون شهری (جاده ای) جان باخته اند.

مرادیان ادامه داد: این حوادث یک هزار و ۴۵۰ مصدوم نیز به دنبال داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین اورژانس فارس طی مدت مذکور هشت هزار و ۶۳۹ ماموریت انجام داده که ۲ هزار و ۱۳۰ ماموریت مربوط به کمپ‌های نوروزی، سه هزار و ۸۰۸ ماموریت شهری و ۲ هزار و ۶۸۵ ماموریت نیز جاده‌ای است.

مرادیان گفت: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا چهارم فروردین ۹۷ در مجموع یک هزار و ۱۷۲ حادثه ترافیکی و تصادف در این استان روی داده که ۶۸۴ تصادف در شهر‌ها و ۴۸۸ تصادف نیز در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: همچنین طی مدت مذکور، ۳۳ نفر در استان با گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده اند که ۱۶ نفر از آن‌ها به شکل سرپایی درمان و ۱۷ نفر نیز در مراکز درمانی بستری شدند که این آمار بیانگر کاهش ۶۲ درصدی تعداد مصدومان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در مقایسه با سال قبل است.
انتهای پیام/ر

امداد نوروزی اورژانس ١١٥ استان فارس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.