در حالی که فرصت زیادی به آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است،تنور شایعات و گمانه زنی ها از هم اکنون داغ است.

 به گزارش  خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، منچستر یونایتد به دنبال جذب رافائل فاران، تونی کروس، مارکینیوز ، مارکو وراتی و الکساندر ساندرو است و حاضر است به منظور تامین بخشی از پول مورد نیاز خود پوگبا را به فروش برساند.
پل پوگبا و خوزه مورینیو به ندرت با هم صحبت می کنند، این دو از طریق فاریا (دستیار مورینیو) با هم ارتباط برقرار می کنند، زیرا رابطه آنها به پایین ترین سطح خود رسیده است.
خوزه مورینیو آماده است تا اختلافات گذشته خود با کریستیانو رونالدو  را پشت سر بگذارد و او را به منچستر یونایتد منتقل کند.
چلسی و آرسنال تابستان امسال بر سر «یان اوبلاک» دروازه بان اتلتیکو مادرید با هم رقابت خواهند داشت.مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 88 میلیون پوند است.
چلسی می تواند گزینه ای برای گرت بیل باشد، اگر بازیکن ملی پوش ولز تصمیم بگیرد رئال مادرید را ترک کند.
محمد صلاح هرگونه پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و آماده است تا قرارداد جدیدی با دستمزد هفتگی 200 هزارپوند در هفته با لیورپول امضا کند.
دیوید مویس سرمربی وستهام اگر بتواند مانع سقوط تیمشبه دسته پایین تر شود،فل آینده هم در این تیم خواهد بود.


لیورپول مجبور است برای حفظ امره جان هافبک آلمانی خود 200 هزار پوند در هر هفته به او بدهد، منچستر سیتی و یوونتوس از مشتریان این بازیکن آلمانی هستند.
اورتون در حال بررسی خرید کریس اسمالینگ، مدافع منچستر یونایتد، است.ظاهرا او به روزهای آخر خود در من یونایتد رسیده است. فقط 15 ماه از قرارداد اسمالینگ باقی مانده است و احتمال این که او بازیکن مازاد اعلام شود، زیاد است.
با توجه به قطعی شدن جدایی اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن از این تیم ،آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی با این باشگاه پاریسی مذاکراتی را انجام داده تا در فصل تابستان چلسی را به مقصد پی اس جی ترک کند.
انتهای پیام/


آخرین اخبار از نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر انگلیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار