امام جمعه بوشهر با تاکید بر سرکشی از مرکز نگهداری معلولان ذهنی گفت: خیران و گروه‌های اجتماعی به شکرانه سلامتی فرزندان و اعضای خانواده به معلولان کمک کنند.

خیران به شکرانه سلامتی فرزندان و اعضای خانواده به معلولان کمک کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی نیلوفران آبی شهر بوشهر معلولان را مورد لطف، تفقد و محبت قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تلاش پرستاران در مراقبت از معلولان ذهنی اظهار داشت: امروز با حضور در مرکز نگهداری معلولان ذهنی بوشهر ضمن بازدید و عیادت از این معلولان، خدمات پرستاران در نگه‌داری از این عزیران مورد تقدیر قرار گرفت.
آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر سرکشی مداوم قشر‌های مختلف مردم از معلولان افزود: خیران و گروه‌های اجتماعی با حضور در این مراکزبه شکرانه سلامتی فرزندان به معلولان کمک کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر قدرشناسی انسان‌ها از نعمت سلامتی گفت: با حضور در این مراکز انسان بیشتر قدر نعمت سلامتی فرزندان و خانواده خود می‌داند به همین سبب شکرانه این نعمت، سرکشی و کمک به این عزیزان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، حضور در این مراکز را توفیق و سعادت دانست و تصریح کرد: حضور در این مراکز برای انسان یک درس و برای امثال بنده یک وظیفه است.

آیت الله صفایی‌بوشهری از خدمات تمام کارکنان مراکز زیر‌نظر بهزیستی که در خدمات‌رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری از معلولان ذهنی بوشهر آنان را مورد تفقد خویش قرار داد و برای همه مردم آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

انتهای پیام/ م

خیران به شکرانه سلامتی به معلولان کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.