رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان عسلویه با اشاره به استقرار زیرساخت‌های گردشگری و رفاهی گفت: تاکنون ۴۰ هزار توریست صنعتی در عسلویه اسکان یافته‌اند.

تاکنون ۴۰ هزار توریست صنعتی در عسلویه اسکان یافته‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا سجادی  با اشاره به اینکه یکی از مقصد گردشگران نوروزی شهرستان عسلویه است اظهار داشت: تمام امکانات و زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در شهرستان عسلویه تقویت شده که این مهم رضایت گردشگران را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه شهرستان عسلویه از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است خاطرنشان کرد: این شهرستان که در آن بزرگترین تاسیسات صنعتی جهان تحت عنوان پارس جنوبی مستقر است مقصد بیشتر گردشگران شده تا از توانمندی صنعتی کشور بازدید کنند.

معاون فرماندار عسلویه، ظرفیت‌های دیگر این شهرستان را وجود نخستین پارک ملی دریایی کشور دانست و خاطر نشان کرد: پارک ملی دریایی نایبند که در شهرستان عسلویه قرار دارد، از مجموعه باارزش و کم نظیر گیاهی و جانوری تشکیل شده و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن وجود سواحل متنوع حفره‌ای، ماسه‌ای، مرجانی و جنگلی است که زمینه حضور گردشگران را فراهم کرده است.

سجادی از ارتقا ایمنی تردد در محور‌های عسلویه خبر داد و بیان کرد: تمام محور‌های مواصلاتی شهرستان عسلویه بزرگراهی است که این مهم سبب ارتقا ایمنی تردد در محور‌های عسلویه شده است.

وی از استقرار و اسکان ۴۰ هزار توریست صنعتی در عسلویه خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۴۰ هزار گردشگر در اماکن پیش بینی شده توسط شهرداری‌ها و آموزش و پرورش عسلویه اسکان داده شده‌اند که بیشترین آن‌ها از استان‌های همجوار بوده‌اند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان عسلویه با بیان اینکه حضور گردشگران نسبت به نوروز گذشته افزایش یافته است تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها کمپینگ‌های متعددی را برای اقامت مسافران نوروزی پیش بینی کرده‌اند و از طرفی آموزش و پرورش شهرستان نیز آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲۰ هزار نفر در شهرستان حضور یابند و از جاذبه‌های گردشگری و مناطق بکر این شهرستان دیدن کنند.

سجادی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به عسلویه را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

وی افزود: شهرداری‌های عسلویه و نخل تقی کمپینگ‌های متعددی را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده‌اند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: با نظارت و کنترل نیروی انتظامی شهرستان خوشبختانه نظم بسیار خوبی برای مسافران نوروزی ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

۴۰ هزار توریست صنعتی در عسلویه اسکان یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.