به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود صادقی نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با انتشار پستی در حساب توییتری خود که به ظاهر در جهت حمایت از کالای ایرانی بود، دچار یک اشتباه فاحش شد. او در این توییت، آنطور که خودش گفته، پیام دریافتی یکی از زائران حرم امام رضا(ع) را منتشر کرده که در این پیام، آن زائر مدعی شده بود که درهای پیویسی سرویس بهداشتی حرم ساخت اتریش هستند.
در متن توییت صادقی که با هشتگ #حمایت_از_کالای_ایرانی منتشر شده بود، آمده است:
"پیام دریافتی از یک زایر امام رضا (ع): امروز داخل سرویس های بهداشتی یک نكته توجهم را جلب کرد؛ درهای پی وی سی ساخت اتریش هستند. با مارک: Butia Industry Company- Austria"
اما حقیقت این است که نشان تجاری بوتیا که سازندهی درهای پیویسی سرویس بهداشتی آن بارگاه ملکوتی است، یک شرکت ایرانی بوده و آن درها تولید ملی هستند. این موضوع نشان میدهد که این نمایندهی مجلس در حمایت از کالای ایرانی دچار یک اشتباه فاحش شده است.
این توییت صادقی واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت. در ادامه بخشی از این واکنشها را مشاهده میکنید.
انتهای پیام/
حالا هم وارد کننده و مونتاژ کار ثواب تولید داخلی رو می بره و هم مصرف کننده به شرکت داخلی خود افتخار می کنه
حالا میشه توضیح بدین که خرید خودروهای داخلی و نگذاشتن ورود خودرو سازهای جهانی به این بازار چه تاثیری درر کیفیت اون گذاشته؟
در سال چقدر کشته میدیم.
پیشرفت ایران خودرو و هییوندا را با هم مقایسه کنید
فکر نکنم حامی عزیز