فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از توقیف خودروی حامل یک هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ قاچاق، فاقد مجوز اداره بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حسن آشیانی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نیمروز در اجرای طرح نوروزی و گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در محور زابل- نهبندان به یک دستگاه کامیونت حامل بار مرغ زنده مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی قاچاق و غیرمجاز فاقد مجوز حمل و مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

سرهنگ حسن آشیانی با اشاره به اینکه ارزش ریالی مرغ‌های مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شد، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه‌ها از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می‌شود لذا از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی تا نیروی انتظامی را در برخورد با قاچاقچیان یاری کنند.

انتهای پیام/ع

کشف مرغ قاچاق در نیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار