فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از كشف دو محموله کفش و لوازم التحریر خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از یک مرغداری متروکه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن نیکبخت" اظهار داشت: در راستای اجراي منويات مقام معظم رهبري و تحقق شعار"حما يت از کالاي ايراني" کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی باندي که در خصوص تهیه و دپوی قاچاق کالا در يک مرغ داري متروکه فعالیت داشتند را شناسايي کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی طي يک عمليات غافلگيرانه با هماهنگي مقام قضايي از محل مذکور بازرسي به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات دو محموله کالای قاچاق شامل هزار 293 جفت کفش و هزار و 808 کارتن لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.

سرهنگ نیکبخت ارزش محموله های کشف شده را 5 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات سه نفر از اعضای باند قاچاق کالا دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

این مقام انتظامی در پايان اعلام داشت : با توجه به فرامين مقام عظماي ولايت مبني بر حمايت از كالاي ايراني و مبارزه با قاچاق كالا اين فرماندهي با تمام توان با اين معضل اقتصادي مبارزه مي کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.