رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان روز دوم فروردین نزدیک به ۲۶ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، نادر فکورنیا رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به حضور شایان توجه مسافران در اسکان‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: ۲۵ هزار و ۹۲۰ نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان تا شامگاه دوم فروردین پذیرش شده‌اند.

وی از پذیرش و اسکان ۲ هزار و ۸۸۰ خانوار، ۱۰ هزار و ۳۶۸ نفر و ۲۵ هزار و ۹۲۰ نفر روز در پایان دوم فروردین ۹۷ در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان خبر داد.

فکورنیا افزود: حضور میهمانان نوروزی در استان و شهر تبریز با توجه به شرایط جوی و رویداد تبریز ۲۰۱۸ مناسب است و آمار‌ها نسبت به روز مشابه سال ۹۶ افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: فعالیت همکاران در ستاد اسکان میهمانان نوروزی فراتر از کار و تلاش عادی بوده و رویکرد مجموعه در اسکان صرفاً جنبه خدمت‌رسانی برای ارائه خدمات رفاهی حداکثری به همکاران است.

 

انتهای پیام/ش

25 هزار و ۹۲۰ نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.