انجنیر «محمد داوود» که پیش از این از سوی رئیس جمهور به جای عطا محمد نور به سمت ولایت بلخ منصوب شده بود ادعا کرد که وی قرار است به زودی والی فراه شود.

انجنیر محمد داوود: به زودی والی «فراه» می شوم!به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، انجنیر «محمد داوود» که پیش از این از سوی رئیس جمهور به جای عطا محمد نور به سمت ولایت بلخ منصوب شده بود ادعا کرد که وی قرار است به زودی والی فراه شود.

وی در پی جنجال های به وجود آمده میان حزب جمعیت و ارگ ریاست جمهوری درباره ولایت بلخ، توسط رئیس جمهور به عنوان والی بلخ انتخاب شد اما پس از توفق ریاست جمهوری و عطا محمد نور، محمد اسحاق رهگذر به این سمت منصوب شد و وی نتوانست فعالیت خود را به عنوان والی بلخ آغاز نماید.

وی در پیامی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است ادعا کرد: «بنابر تماس رئیس جمهور و وعده گماشتن بنده منحيث والى فراه، به اين نتيجه رسيدم كه بايد تقرر محمد اسحق رهگذر را به صفت والی شما در ولايت بلخ تبريك بگويم و از تمامی هواخواهانم صمیمانه بخواهم تا با مقام محترم ولایت بلخ همکاری همه جانبه داشته باشند.»

وی در ادامه افزوده است: «پشنهاد رئیس جمهور را براى گماشتن بنده در مقام ولايت فراه تا هنوز بنابر دو دليل نپذيرفته ام. ١- اينكه نميخواهم بار ديگر با احساسات يك همتبار و همزبان ديگر خود محترم جنرال صاحب بصير سالنگى والى صاحب فراه بازى نمايم. ٢- در اين ارتباط با مادر اولاد ها مشوره نمودم، اما چون حوادث اخير و قتل عام كماندوهاى نخبه ما توسط برادران مخالف در ولايت فراه را از طريق رسانه ها در لندن تماشا نموده بودند، نزديك سكته كنند. ديشب به رئیس جمهور اشرف غنى زنگ زدم تلفن را جواب نداد، اما امروز يك عريضه درخواستى برايش ميفرستم تا مقام ولايت كابل را برايم خالى نمايند. كابل امن تر از فراه است و ديگر اينكه من در لندن، پايتخت انگلستان زندگى نموده ام بايد والى پايتخت كشور شوم تا تجربه اى خودرا درست بكار برده، كابل را در مدت كوتاه لندن بسازم.»

گفتنی است که اظهارات وی، موج منفی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.