سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۱۲ آسیب دیده در ۳ حادثه جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد.

امدادرسانی به ۱۲ آسیب دیده در حوادث جاده‌ای خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  مجتبی محمودی  گفت: در حادثه نخست یک دستگاه خودرو ال.۹۰ با موتورسیکلت در کیلومتر ۱۷ محور قوچان- فاروج (شهر کهنه) برخورد کرد که در این حادثه ۵ نفر آسیب دیدند.
 
وی افزود: در پی وقوع این حادثه یک تیم امدادونجات از پایگاه امام‌زاده سلطان ابراهیم (ع) شهرستان قوچان به محل حادثه اعزام شدند و راکب ۴۸ ساله موتورسیکلت که از ناحیه مچ پا و سر دچار شکستگی شد بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به مرکز درمانی موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال دادند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:  در حادثه دوم  که در کیلومتر ۱۰ محور قوچان – فاروج  به وقوع پیوست بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ و پراید   ۷ نفر مصدوم شدند .
 
محمودی افزود:  در این عملیات یک تیم عملیاتی شامل ۲ نجات‌گر و یک پرستار با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امام‌زاده ابراهیم قوچان به محل حادثه اعزام شدندو  ۴ نفر از مصدومان این حادثه  به بیمارستان شهدای فاروج منتقل شدند.

محمودی افزود:در حادثه جاده‌ای سوم  در کیلومتر ۱۶۵ محور شاهرود- سبزوار رخ داد که در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید دچار واژگونی شد که ۴ نفر دچار آسیب شدند و یکی از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مرکز درمانی امدادی سبزوار منتقل شد.

وی گفت: در این عملیات یک تیم امدادی شامل یک پرستار و ۲ نجات‌گر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادونجات جاده‌ای کاهک سبزوار به محل حادثه اعزام شدند که پس از تثبیت محل امدادرسانی لازم را انجام دادند.

انتهای پیام// م. ط
 

عملیات امداد ونجات مسافران نوروزی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.