امام جمعه موقت سراوان گفت: راه اندازی کارخانجات در مناطق مرزی با هدف ایجاد امنیت پایدار و اشتغال جوانان یکی از راه‌های تحقق شعار حمایت از کالا‌های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سراوان با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت از کالا‌های ایرانی اظهارداشت: دولت باید با حمایت از تولید کنندگان، تاسیس کارخانجات به ویژه در مناطق مرزی و تخصیص اعتبار به مناطق محروم در مسیر تحقق این شعار گام بردارد.

وی افزود: علاوه بر دولت، تولید کنندگان نیز وظیفه دارند برای افزایش علاقه مندی مردم به خرید کالا‌های داخلی کیفیت اجناس خود را بالا ببرند و تعادل قیمت را در بازار برقرار کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کالا‌های ایرانی زمانی که به مناطق مرزی مانند سراوان می‌رسد با توجه به بعد مسافت و دوری از مرکز استان و کشور، با قیمت‌های سرسام آور عرضه می‌شود که حل این مشکل نیازمند راه اندازی کارخانجات تولیدی در این مناطق است.

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب بهار معنویت و زمینه ساز عبادت و بندگی و عید نوروز سرآغاز بهار طبیعت است.

انتهای پیام/ع

دولت باید با حمایت از تولید کنندگان، گام بردارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار