امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تمرکز همه مردم حمایت از کالای ایرانی برای رشد تولید ملی و اشتغال باشد.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از کالای ایرانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در تحقق شعار سال گذشته مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با وجود کار‌های فراوانی که توسط مسئولان صورت گرفت کار‌هایی نیز بر زمین ماند که باید در سال جاری آن‌ها را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: دشمنان کشور هنوز هم از فشار بر اقتصاد کشور ناامید نشده اند و از راه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

هاشمی ادامه داد: در این ارتباط تنها راه رشد اشتغال و تولید ملی، مصرف کالای ایرانی است که می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مروری بر نامگذاری‌های ۱۰ سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب بخوبی ضرورت توجه به مساله اقتصاد را برای همگان تبیین کرده است.

وی افزود: فعالان تولیدی باید با سرمایه گذاری، مسئولان با برنامه ریزی مناسب و مردم با نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای تولید داخل می‌توانند گامی بلند در جهت حمایت از اقتصاد ملی بردارند

هاشمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی بیان کرد: در کشور هیچ مشکل غیر قابل حل وجود ندارد و کلید حل تمامی مشکلات درون کشور است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور جوانان بیش از آنچه که مدنظر نسل قبل بود می‌توانند کشور را بسازند و پرچم عزت کشور را بهتر ازگذشته به اهتزار درآورند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عید نوروز ایام شادی است و اسلام نیز با شادی حلال مخالفتی ندارد.

وی یادآور شد: در این ایام رعایت حدود مسائل دینی و شرعی و عفاف و حجاب باید مورد توجه همگان واقع شود.

انتهای پیام/م

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تمرکز همه مردم حمایت از کالای ایرانی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.