سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بررسی پرونده طارمی در وزارت ورزش صحت ندارد و به نوعی دروغ ۱۳ است.

گرشاسبی: بررسی پرونده طارمی در وزارت ورزش دروغ 13 استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرونده طارمی را برای بررسی به وزارت ورزش و جوانان برده است، اظهار کرد: من از اصل این خبر اطلاعی ندارم اما فکر می کنم دروغ 13 بوده است. از شنیدن این خبر تعجب کردم و نمی دانم منبع چنین اخباری از کجاست. این موضوع صحت ندارد و پرونده طارمی را در اختیار وزارت ورزش قرار ندادم. 

گرشاسبی درباره اینکه پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: همه تلاش خود را در این باره می کنیم تا مشکل حل شود. شاهد بودید که از همان ابتدای مسئولیتم در باشگاه پرسپولیس برای حل این پرونده تلاش کردم. برای حل آن به ترکیه رفتیم و در نهایت توانستیم رضایت باشگاه ریز اسپور ترکیه را جلب کنیم و توافق صورت گرفته را به فیفا فرستادیم و از طرفی هم وکیل گرفتیم که این مشکل حل شود. البته درباره پرونده گولچ هم تلاش می کنیم که این پرونده در دادگاه CAS بررسی شود و ممکن است در این دادگاه در مورد پرونده محرومیت باشگاه هم تصمیم جدیدی گرفته شود. 

برای حل مشکل محرومیت نقل و انتقالاتی ناامید نیستیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برای حل مشکل محرومیت امیدوار است یا نه! گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته ناامید نیستیم و امیدواریم خدا هم کمک کند تا این مشکل هم حل شود. 

تعطیلات نوروز مانع تمدید قراردادها شد 

او درباره برنامه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان اظهار کرد: قرارداد 5،6 بازیکن در انتهای فصل هفدهم به پایان می رسد که باید قراردادشان تمدید شود. همه آنها تمایل خود را برای تمدید قراردادشان اعلام کردند و مشکلی نیست. تعطیلات نوروز باعث شد که نتوانستیم کارهای مربوط به تمدید قراردادها را انجام بدهیم اما این موضوع در برنامه ما قرار دارد. همچنین از بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده نام نمی برم چرا که مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد و این کار به زودی صورت می گیرد. بازیکنان تیم پرسپولیس را دوست دارند و در مصاحبه های خود گفتند که قصد تمدید قراردادشان را دارند. آنها به علت محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کردند. 

گرشاسبی درباره برنامه باشگاه پرسپولیس در سال 97 اظهار کرد: سال 97 را با دعایی شروع کردیم که* خدایا مشکلات را بر ما آسان گردان*. به هر حال آغاز سال فوتبالی مان با جشن قهرمانی است که به امید خدا بتوانیم سال 97 را برای هواداران شیرین کنیم. در ادامه هم لیگ قهرمانان آسیا را باید دنبال کنیم و امیدواریم در این مسیر هم موفق باشیم. 

هیچ وقت به باشگاه پرسپولیس خیانت نمی کنم 

او درباره اینکه آیا سرپرستی اش در سال 97 به مدیر عاملی تغییر می کند یا نه! بیان کرد: آنچه مهم است هر کسی باید براساس وجدان کاری اش کم نگذارد و کم فروشی نکند و هرجایی دید نمی تواند ادامه بدهد، خیانت نکند. به طور حتم من هم خیانت نمی کنم و اگر جایی نتوانم ادامه بدهم از آنجا می روم تا فرد توانمندی بیاید. البته تا زمانی که هستیم تلاش می کنیم تا پرسپولیس موفق باشد. 

پرداختی های بازیکنان با نظم انجام می شود 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در پرداختی ها به بازیکنان مشکلی داشته یا نه! تصریح کرد: نه مشکلی وجود نداشته است. خوشبختانه به جرات می گویم که باشگاه پرسپولیس روی نظم و برنامه کارها را پیش می برد و یکی از باشگاه هایی هستیم که پرداختی ها را با نظم انجام می دهیم. بازیکنان در آرامش تمرینات خود را ادامه می دهند و با پیگیری هایی که شده روز به روز کارمان را روی برنامه انجام می دهیم. البته این اتفاق حق بازیکنان است چرا که کارهای بزرگی در فوتبال ایران کردند و باید به موقع دغدغه ها را برطرف کنیم. 

گرشاسبی در پایان درباره وضعیت تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس در وضعیتی قرار دارد که باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند تا به موفقیت دست یابد. در شرایط حساسی قرار داریم و اکنون برای دیدار با سایپا آماده می شویم و بازی برگشت برابر نسف قارشی در ازبکستان داریم و امیدوارم در این بازی بتوانیم مسیر را برای صعودمان تسریع کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار