معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به واکسیناسیون به موقع کودکان هشدار داد و گفت: مراکز بهداشتی در نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

واکسیناسیون به موقع کودکان در نوروز انجام شودایزانلو،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با هشدار به والدین گفت:باید واکسیناسیون کودکان به موقع انجام شود از این رو مراکز بهداشتی آماده خدمت رسانی در ایام نوروز هستند.

وی افزود:یکی از مسائل بسیار مهم واکسیناسیون در زمان مقرر شده است که از والدین می خواهیم در ایام نوروز در مراکز خدمات جامعه سلامت کشیک نوروزی برای واکسیناسیون کودکان خود مراجعه کنند.

ایزانلو بیان کرد:اکسیناسیون کودک باید بر اساس جدول تنظیم شده ای که پس از تولد نوزاد، در کارت رشد او توسط بیمارستان به والدین داده می شود،باید سر موقع انجام شود. معمولا وقتی کودک را به خانه بهداشت می برند تا واکسن به او تزریق شود، نوبت واکسن بعدی در آنجا به والدین گفته می شود که باید با دقت آن را به خاطر بسپارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:خدمات سرپایی مراکز کشیک نوروزی از 29 اسفند سال 96 آغاز و تا پایان تعطیلات رسمی آماده خدمت رسانی به زائران و همشهریان هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:تیم های نوروزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در روستاها نیز آماده خدمت رسانی هستند،هم وطنان عزیز با خیال راحت از تعطیلات نوروزی استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه تخلف از طریق سامانه  شبانه روزی 190 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

آماده باش تیم های نوروزی معاونت بهداشت قم

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار