جانشین انتظامی شهرستان دهلران گفت:منطقه شرهانی ، نه تنها به عنوان یک یادمان، بلکه به عنوان یک پایگاه فرهنگی مهم در این شهرستان بازگو کننده رشادت های مردانی است که مرد دوران سختی بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  سرهنگ بهزاد ولیان  با بيان اينکه شهرستان دهلران به دلیل وجود مناطق جنگی در هشت سال جنگ تحمیلی یکی از مهمترین مقاصد کاروان راهیان نور در سراسر کشور بخصوص کارکنان و خانواده های ناجا است، اظهار داشت: طبق آمار روزانه بیش از

۲۰ هزار نفر از یادمان شرهانی این شهرستان بازدید داشته اند.

وی تصریح کرد: برای تأمین امنیت کاروان های راهیان نور در ایام نوروز در مناطق مرزی این شهرستان ،پلیس با آغوش باز از مسئولان ، کارکنان و خانواده های ناجا استقبال خواهد کرد.

جانشین انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: یادمان شرهانی در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی عین خوش شهرستان دهلران قرار دارد و سرزمینی است که هنوز در آغوش آن پیکرهای پاک و مطهر شهدای بسیاری به امانت آرمیده است و از زیباترین جلوهای ماندگار در این مقر، تفحص صحنه های مربوط به کشف و شناسایی پیکرهای پاک شهداست.

سرهنگ ولیان در پايان گفت: منطقه شرهانی، نه تنها به عنوان یک یادمان، بلکه به عنوان یک پایگاه فرهنگی مهم در این شهرستان بازگو کننده رشادت های مردانی است که مرد دوران سختی بودند و سوغات آن نیز دو رکعت نماز عشق است که نثار بازدیدکنندگان می کند.

 

انتهای پیام/ع

شرهانی پایگاه فرهنگی مهم شهرستان دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.