مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اقامت بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی تا کنون در سطح این منطقه به ثبت رسیده است.

عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اقامت بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی تا کنون در هتل ها، کمپ‌های چادری، آپارتمان ها، خوابگاه ها، مدارس و چادر‌های خودجوش سطح این منطقه به ثبت رسیده است.

کردی با اقدامات انجام شده، تامین زیرساخت‌های بخش گردشگری، اطلاع رسانی مناسب و هماهنگی خوب ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی؛ شاهد افزایش ۲۰ درصدی ورود گردشگر نسبت به مدت مشابه سال قبل به چابهار هستیم.

وی افزود: چابهار یکی از بهترین نقاط سیستان و بلوچستان و کشور برای تفریح و گردش است که گردشگران داخلی و خارجی می‌توانند از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنند.

وی گفت: تمام امکانات و تمهیدات برای استقبال از مسافر نوروزی در منطقه آزاد چابهار اندیشیده شده و نیرو‌های این سازمان برای ارائه خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی آماده باش هستند.

وی بیان کرد: بر اساس پایش آماری بیش از ۸۰ درصد مسافران ورودی به چابهار از شهر‌ها و مناطق روستایی سیستان وبلوچستان هستند.

چابهار بهشت گمشده‌ای است که زیبایی‌های طبیعی آن کمتر میان ایرانیان شناخته شده و جزو بی نظیرترین مناطق گردشگری در ایران و جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام /ع

وورد ۱۴ هزار مسافر نوروزی به چابهار

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار