نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه در فرهنگ‌سازی هر آنچه در توان داشته باشد در زمینه شعار حمایت از کالا‌های ایرانی انجام می‌دهد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه در بعد سازمانی تا حدود زیادی به شعار حمایت از کالا‌های ایرانی عمل کرده است، گفت: در سال ۹۷ طبق دستور صریح مقام معظم رهبری، علاوه بر آنکه سپاه اجراکننده شعار «حمایت از کالا‌های ایرانی» خواهد بود، در فرهنگ‌سازی این شعار نیز هر آنچه در توان داشته باشند را انجام می‌دهد.

حاجی صادقی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی  با بیان اینکه تکیه بر «کالا‌های داخلی» تضمین کننده استقلال اقتصادی است، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور سال ۱۳۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن آنکه در سال جدید مسئولان باید نیاز‌های تولیدکنندگان را مرتفع کنند، ما نیز از تمام تولیدکنندگان می‌خواهیم که کیفیت کالا‌ها و محصولات خود را ارتقا دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه پاسداران از چندین سال قبل، مطالبه مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از کالا‌های ایرانی را پیگیری کرده و انجام داده است، گفت: بر اساس گزارش مسئولان پشتیبانی سپاه، همواره جنس تولید داخل  در سپاه استفاده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه سپاه در بعد سازمانی تا حدود زیادی به شعار حمایت از کالا‌های ایرانی عمل کرده است، گفت: در سال ۹۷ طبق دستور صریح مقام معظم رهبری، علاوه بر آنکه سپاه اجراکننده شعار «حمایت از کالا‌های ایرانی» خواهد بود، در فرهنگ سازی این شعار نیز هر آنچه در توان داشته باشد را انجام می‌دهد.

منبع: میزان
انتهای پیام/

تکیه بر «کالا‌های داخلی» تضمین کننده استقلال اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.