نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان باید از ورود کالا‌های خارجی غیرضروری ممانعت و با قاچاق کالا نیز به صورت جدی مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد و مهم‌ترین سلاح برای جنگ اقتصادی در برابر دشمن استحکام و تقویت تولید داخلی است‌.

وی اشاره ای به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری داشت و افزود: سال حمایت از کالای ایرانی در امتداد شعارهای اقتصادی گذشته است و این سال باید سال رونق تولید، اشتغال و ایجاد فضای کسب‌و‌کار باشد  و مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال به مسیر پیشرفت، استحکام درونی و خودکفایی ملت جهت می‌دهند و همه باید به کالای ایرانی توجه جدی و حمایت کنند.

آیت‌الله کعبی گفت: کالای ایرانی از 2 بُعد استراتژیک و عملیاتی برخوردار است و وظیفه همه مسئولان، دولتمردان و آحاد مردم حمایت از کالای ایرانی است.

وی افزود: مسئولان باید از تولید‌کننده‌ها حمایت کنند و از طرفی تولید‌کنندگان کیفیت کالای ایرانی را در رقابت با دیگر کالاها افزایش دهند و آحاد مردم با تقویت فرهنگ مصرف کالای ایرانی توان محقق کردن شعار سال را دارند و همچنین رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی باید پرچم حمایت از کالای ایرانی را به عنوان ارزش اخلاقی، انقلابی و ملی بالا نگه‌دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آحاد مردم باید به مصرف کالای ایرانی به عنوان ارزش اخلاقی، اجتماعی، ملی، سیاسی و انقلابی نگاه کنند.

انتهای پیام/م

تلاش برای حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.