سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر در همدان خبر داد.

اسکان 14 هزار و ۳۰۰ نفر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛حسن محمدی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در جمع خبرنگاران حاضر در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اظهار داشت: از ۲۶ اسفندماه تا یکم فروردین ماه جاری، ۱۴ هزار و ۳۹۰ نفر در قالب ۴ هزار و ۱۷۵ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: روز یک فروردین ماه دو هزار و ۱۰۵ خانوار در قالب هفت هزار و ۴۰۸ نفر در توسط سکان اجرایی خدمات سفر همدان در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه روز گذشته ۴ هزار و ۷۹۳ نفر در قالب یک‌هزار و ۳۳۱ خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره روز یک فروردین ماه به اینکه ۲۲۲ خانوار در قالب ۵۱۱ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته ۱۱۵ خانوار با ۳۴۲ نفر جمعیت در مهمانپذیرهای استان همدان اسکان داده‌ شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه امسال از ظرفیت منازل استیجاری دارای مجوز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است، عنوان کرد: روز گذشته ۷۱ خانوار در قالب ۱۹۳ نفر در منازل استیجاری همدان اسکان داده شده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین در روز یک فروردین ماه ۴۳ خانوار در قالب ۲۳۰ نفر در فضاهای مرتبط با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در پارک‌ها و امکان چادرزنی ایجاد شده است، گفت: شهرداری همدان بوستان‌های شهروند، نماز، ارم و مردم را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.

وی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ها اقدام کنند چرا که نصب چادر در سایر پارکهای شهر همدان ممنوع بوده و اجازه نصب چادر در آنها داده نمی‌شود.

محمدی بیان کرد: خوشبختانه روند پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان به خوبی در دست اجرا بوده و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ج

اسکان بیش از 14 هزار نفر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.