مسئولان استان مرکزی درمراسمی از مسافران نو روزی استقبال کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسئولان استان مرکزی در مراسمی در نوروزگاه میدان امام خمینی اراک همراه با اجرای موسیقی و بازی‌های محلی از مسافران نوروزی استقبال کردند.

سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی درحاشیه این مراسم درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: در ایام نوروز ۱۰ کمیته به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌دهند و در مجموع ۸۰ دستگاه دولتی استان مرکزی در این امر دخیل هستند.

حسینی افزود: خدمات به مسافران نوروزی در ۱۸ نوروزگاه استان مرکزی ارائه می‌شود که ارائه بسته‌های نوروزی، راهنمایی گردشگری، سوغات و صنایع دستی و بازی‌های بومی و محلی از جمله این خدمات هستند.
وی اضافه کرد: در بسته‌های نوروزی که میراث فرهنگی تهیه کرده تماس‌های اضطراری سفر، کارت پستال و پوستر، نقشه راهنما، کتابچه موزه هاو کتابچه راهنمای ۱۲ شهرستان استان مرکزی در یک ساک دستی به گردشگران هدیه می‌شود.


استقبال از مسافران نوروزی استان مرکزی هرسال در اول فروردین ماه انجام می‌شود، اما امسال به دلیل تقارن با شهادت امام هادی علیه السلام این مراسم جشن در روز دوم فروردین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

 

مراسم استقبال از مسافران نوروزی درمسئولان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.