سقوط یک فروند بالگرد حاوی توریست‌های آمریکایی بر روی سد بزرگ مرجانی استرالیا دو کشته و دو زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، اداره پلیس استرالیا از سقوط یک بالگرد حاوی توریست‌های آمریکایی بر روی منطقه گردشگری سد بزرگ مرجانی در سواحل این کشور خبر داد. این حادثه دو کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

«ایان هاتون»، بازرس پلیس استرالیا روز پنجشنبه گفت خلبان پس از سقوط بالگرد در روز چهارشنبه یکی از مسافران را از لاشه بالگرد بیرون کشیده، اما تلاش‌های او برای بیرون آوردن یک زن 65 ساله ناکام مانده است.

هاتون در ادامه افزود علی‌رغم تلاش‌ افراد حاضر در حادثه برای احیای پیرمرد 79 ساله، یکی دیگر از سرنشینان این بالگرد، وی نیز جان سپرده است.

بازرس پلیس گفت یک مرد 34 ساله و یک زن 33 ساله که از بازماندگان این حادثه هستند برای درمان آسیب‌های ناشی از سقوط به استرالیا انتقال داده شدند.

این حادثه در 40 کیلومتری شمال شرقی جزایز «وایت ساندی» رخ داده که دارای یک نمایشگاه زیر آب برای نشان دادن صخره‌های مرجانی به توریست‌ها است.

سرویس هوایی وایت‌ساندی به دلیل پاسخگویی به این حادثه به حالت تعلیق درآمده است. این شرکت در بیانیه خود گفت: «ما از این حادثه بسیار ناراحت هستیم و با خانواده متوفیان عمیقا همدردی می‌کنیم.»

اداره ایمنی حمل و نقل در استرالیا از تحقیق در مورد علت حادثه خبر داد.

انتهای پیام/

۲ کشته بر اثر سقوط بالگرد در استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار