رئیس فدراسیون کبدی گفت: اردو‌های تیم ملی از پنجم فروردین ماه آغاز می شود و درخواست میزبانی برای مسابقات کبدی ساحلی آسیا را ارائه دادم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از المپیک ایران، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در خصوص آخرين وضعيت تيمهای ملی به المپیک ایران گفت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی مردان و پنجمين اردوی تیم ملی زنان از چهارم فروردین ماه آغاز می شود.همچنین هدف اصلی ما  در بازی های آسیایی 2018 حضور در فینال مردان و زنان است.

او ادامه داد: به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران درخواست میزبانی اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی جهان را به میزبانی ارائه دادم و با توجه به میزبانی قهرمانی جوانان آسیا و همچنین سرکل کبدی نیاز به حمایت مسئولان داریم.

اورسجی افزود :جذب حامیان مالی از دیگر اهداف ما برای سال 97 است، البته همانطور که در رقابت های آسیایی تهران دیدید کبدی در میان کشورهای آسیایی همچون کره جنوبی، سریلانکا و پاکستان رشد خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان بیان کرد: به همین دلیل با توجه به نتایج کسب شده از مربیان خواستیم توجه ویژه ای به تغییر تاکتیک های خود و همچنین افزایش آمادگی نفرات اعزامی به بازی های آسیایی داشته باشند.

انتهای پیام/

اظهارات اورسجی درباره تیم ملی کبدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار