عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:باید تولید کالای مرغوب با کمک مسؤولان روان‌تر شود و مردم و عموم جامعه از کالای ایرانی استفاده کنند تا بتوانیم این چرخه را رونق داده و در اقتصاد خودکفا شویم.

سید صادق طباطبائی‌نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند و این شعار امسال در ادامه شعارهای سال گذشته است.

وی افزود: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را با عنوان اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند که همه این‌ها نشان‌دهنده اهمیت استفاده از کالای ایرانی از طرف مردم و تسهیل تولید از طرف مسؤولان و همت کارخانه‌ها برای تولید کالای مرغوب و بهتر از گذشته است و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا اقتصاد مقاومتی محقق شده و کمتر تحت تأثیر تحریم قرار بگیریم.

وی افزود: مشکل اصلی کشور بحث استفاده از کالای ایرانی است لذا باید تولید کالای مرغوب با کمک مسؤولان روان‌تر شود و مردم و عموم جامعه از کالای ایرانی استفاده کنند تا بتوانیم این چرخه را رونق داده و در اقتصاد خودکفا شویم.

 طباطبائی‌نژاد با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه برای کاستن از بروکراسی اداری تلاش می‌کنیم، گفت:  با ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در منطقه، مردم نیز باید از کالای ایرانی استفاده کنند تا در این چرخه هم بیکاری کمتر شود و هم اقتصاد مقاوم‌تری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید در تولید ملی تلاش کنند، بیان کرد: هم سرمایه‌داران باید کالای مرغوب تولید کنند و هم عموم جامعه از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی در پایان افزود: حتی اگر از یک خوراکی معمولی ایرانی استفاده کنیم خیلی اثر می‌گذارد و مهم‌تر از اثر گذاشتن نیت الهی و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه و رهبر انقلاب بودن است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.