شهردار تبریزگفت: با توجه به تقارن نوروز ۹۷ با رویداد فراملی تبریز ۲۰۱۸ برنامه‌های متفاوت و متنوع آیینی و سنتی در سطح شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهین باهر شهردار تبریز گفت: شهرداری همواره در راستای پیشبرد اهداف رویداد تبریز ۲۰۱۸ و نوروز ۹۷، در تعامل مستمر و سازنده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده چرا که اقدام هر دو بخش تکمیل کننده هدفی واحد است.

شهردار تبریز یادآوری کرد: معاونت‌های خدمات شهری و فرهنگی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز با توجه به وظایف تعریف شده هر بخش تلاش می‌کنند تا چهره متفاوتی از این شهر برای میهمانان و مسافران ارائه کنند.

شهین باهر ادامه داد: در همین رابطه اقدام لازم از سوی بخش‌های مذکور جهت مهیا سازی بستر گردشگری در تبریز با اجرای برنامه‌هایی مانند فضاسازی شهری، ساماندهی و بهسازی معابر، آماده سازی اماکن و خانه‌های تاریخی تحت نظارت شهرداری و برپایی غرفه‌های اطلاع رسانی در ورودی‌های شهر با همکاری راهنمایان گردشگری انجام شده است.

وی مشارکت شهروندان در برنامه‌های نوروزی را ضروری دانست و گفت: تدارک ویژه نوروز ۹۷ و رویداد تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نماد‌ها و آئین‌های سنتی و محلی از آغازین روز نوروز تا برنامه‌های روز طبیعت اجرا می‌شود و مشارکت مردمی در آن‌ها موجب تحقق اهداف برنامه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ش

تعامل سازنده شهرداری و میراث فرهنگی گامی موثر در تحقق تبریز 2018 است

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.