فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: روحیه انقلابی و فرهنگ شهادت طلبی ، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار پاسدار احمد خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در آیین خاکسپاری پیکر سه شهید هشت سال دفاع مقدس در شهر چوئبده آبادان گفت: روحیه انقلابی با رهبری رهبر معظم انقلاب، سدی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمن بعثی با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی قصد به زانو در آوردن ایران اسلامی را داشت که رزمندگان اسلام با اتکال به خداوند متعال و اهل بیت(ع) و با رهبری امام راحل(ره)، جان خود را برای اعتلای اسلام و ایران اسلامی نثار کردند.

سردار خادم الشهدا گفت: امروز نیز دشمن قصد ضربه زدن به اسلام و ایران را داشت که با جانفشانی مدافعان حرم فتنه داعش در عراق و سوریه خنثی شد و دشمن نتوانست به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

وی در ادامه افزود: ایران اسلامی امروز در هوا، زمین و دریا مقتدر است و با اقتدار از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

همزمان با سالروز دهمین امام شیعیان امام هادی (ع)، پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، با حضور جمعی از مردم و مسئولان چوئبده، در این شهر تشییع و در محل بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) این شهر خاکسپاری شد.

بندر چوئبده در 45 کیلومتری جنوب آبادان واقع است.

انتهای پیام /د

بیمه شدن ایران در برابر توطئه دشمن

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.