معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان همدان گفت:تصادف و سرقت از موارد مهم مراجعه مردم به مراجع قضایی درایام نوروز است.

تصادف و سرقت مهمترین عوامل مراجعه کنندگان به مراجع قضایی در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان   ؛ سعید گلستانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز افزود: در برنامه‌ی سفر‌های نوروزی دستگاه قضایی در کنار سایر نهاد‌های مسئول خدمات خود را در قالب کشیک ۲۴ ساعته به مردم ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: کشیک‌های ۲۴ ساعته در ایام نوروز وظیفه دارند به مشکلات مردم رسیدگی کنند که بر این اساس در استان همدان نیز دادستان در آماده باش کامل است.

گلستانی با اشاره به بیشترین موارد شکایت مردم در ایام نوروز خاطر نشان کرد: تصادف و سرقت از موارد مهم مراجعه مردم به مراجع قضایی است که ضرورت دارد مردم در ایام نوروز مراقبت‌های لازم را انجام بدهند.

وی اظهار داشت: بهتر است مردم در سفر‌های نوروزی برای اسکان به اماکن معتبر مراجعه کنند چرا که گاهی اوقات اماکنی که مردم استفاده می‌کنند مطمئن و قابل اعتماد نیست ومشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.


انتهای پیام/ج

تصادف وسرقت مهمترین عوامل مراجعه به مراجع قضایی در ایام نوروزاست

 

 

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.