آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیامی آغاز سال جدید را به مردم استان کرمانشاه تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ متن  پیام  آیت الله علما به مناسبت فرا رسیدنسال نو بدین شرح است:
تبریک و تهنیت عرض می‌کنم حلول سال ۹۷ و ماه رجب، ماه اعتکاف، عبادت و بندگی را؛ و تبریک ویژه دارم به خانواده‌های عزیز و بزرگ شهدا و ایثارگران و اظهار همدردی داریم با عزیزانمان در شهرستان‌های زلزله زده و بازماندگان جانباختگان کشتی سانچی و سقوط هواپیما در یاسوج، و برای این عزیزان صبر و اجر از خدای تبارک و تعالی خواستاریم.
سعادت، اشتغال، ازدواج و مسکن را برای نسل جوان از خداوند تبرک و تعالی در این سال جدید خواهانیم.
همانطور که اخیراً مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان اظهار داشتند کشور ما مسئله لاینحل ندارد و همه مسائل قابل حل است، اما میطلبد همت همه‌ی مسئولان و مدیران را.
کشور ما یک کشور ثروتمند، یک کشور پهناوری است که همه‌ی مشکلات آن قابل حل است و باید از امکانات بهترین استفاده را داشته باشیم.
در این سال توفیق همگان را از خدای تبارک و تعالی خواستارم و طول عمر برای مقام معظم رهبری از خداوند خواهانیم و رحمت و غفران برای امام بزرگوار، امامی که تحول ایجاد کرد در دنیا و همچنین برای شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که همه امروز به عنوان الگو در دنیا مطرح هستند و در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادند.
انشالله خداوند بر این استقامت و مقاومت همگان بیفزاید.
مصطفی علما-نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه - اول فروردین ۱۳۹۷
 
انتهای پیام/پ

 

پیام تبریک امام جمعه کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.