محمدرضا عسکرپور ورزشکار لارستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دعوت از ورزشکار لارستانی به اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نائب رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ آزادکار را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی گیر شایسته لارستانی در میان آن‌ها دیده می‌شود.

هومن اکبری افزود: محمدرضا عسکرپور از لارستان تنها کشتی گیر فارسی است که پس از درخشش در پیکار‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

وی با با بیان این که کشتی گیران جوان کشورمان خود را به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کنند، افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران از روز هفتم فروردین ماه ۹۷ در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و تا نوزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان با بیان اینکه این کشتی گیر لارستانی در وزن ۶۵ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده است و در نخستین دوره رده سنی جوانان موفق ظاهر شد، افزود: تقی اکبرنژاد به عنوان سرمربی در این اردو حضور دارد و اسماعیل پلویی سرپرست کشتی گیران ملی پوش جوان کشورمان است.

عسکرپور چندین مدال رنگارنگ از رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی آزاد و ساحلی را در کارنامه خود دارد و در اردو‌های مختلف تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشته است.
انتهای پیام/ر

کشتی گیر لارستانی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.