معاون اجتماعی وزارت بهداشت در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرده است که بدین شرح است:

گفت پیغمبر به یاران زینهار

تن مپوشانید از باد بهار

آن چه با شاخ درختان می‌کند

با تن و جان شما آن می‌کند

باز هم بهار فرخ از راه رسید تا سبزه در کوه و دشت و بیابان و امید و شادابی و روشنایی زندگی در دل‌ها و جان‌ها سرک کشد و همه چیز را تازه و شاداب کند.

به دومین سال تاسیس معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهار ۱۳۹۷ خورشیدی نزدیک می‌شویم.

معاونت اجتماعی با رویکرد اجتماعی شدن سلامت به دنبال مشارکت حداکثری مردم و سایر بخش‌ها در ارتقای سلامت همگانی است تا طرحی نو در زندگی مردم بزرگ ایران دراندازد و از سختی‌ها و رنج‌های ایشان با یاری و همکاری خودشان بکاهد.

ناگفته پیداست که چنین ایده‌ای جز با نو کردن اندیشه و استواری و پی‌گیری در کار و هم‌دلی و دل‌سوزی به دست نخواهد آمد و به بار نخواهد نشست.

برگزاری مجامع سلامت در سطوح گوناگون ملی، استان، شهرستان و محله و راه‌اندازی کانون‌های اجتماع‌محور سلامت محلات از برنامه‌هایی است که در همین راستا طرح و برنامه‌ریزی شده است تا هم به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم و دستگاه‌ها به حقوق، وظایف و تکالیف‌شان در زمینه سلامت و هم به مشارکت ایشان در این امر بینجامد.

نوروز و فرارسیدن سال ۱۳۹۷ خورشیدی را به همه هم‌میهنان و فعالان عرصه سلامت در سطوح گوناگون آن شادباش می‌گویم و آرزوی سالی سرشار از شادی و سلامتی دارم. بیایید تا خود را با طبیعت هم‌گام سازیم و دل به پیام دل‌انگیزش بسپاریم.

آيد بهار و پيرهن بيشه نو شود

نوتر برآورد گل اگر ريشه نو شود

زيباست روی كاكل سبزت كلاه نو

زيباتر آن كه در سرت انديشه نو شود

انتهای پیام/

پیام تبریک ایازی به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار