فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تلاش و مجاهدت در خدمت رسانی به مردم از افتخارات پلیس است.

تلاش و مجاهدت در خدمت رسانی به مردم از افتخارات پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،  فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگارما  با اشاره به اینکه انجام ماموريت‌ها باید  بشکل  اعتقادی و جهادی انجام شود، افزود: این ماموریت و فعالیت ها در ایام نوروز در حوزه پیشگیری از سرقت و کنترل ترافیک از اهمیت دو چندان برخوردار است چرا که هرگونه کم کاری در این حوزه به شدت موجب کاهش احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

وی اصلی ترین انتظار مردم از پليس را برقراری نظم و امنيت در جامعه دانست و ادامه داد: راز توفیق ما در برآورده کردن این انتظار به حق مردم و هدفمند بودن در انجام ماموریت ها است.

کامرانی صالح با اشاره به گستردگی ماموريت های نيروی انتظامی اظهار داشت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پليس است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نيروی انتظامی بايد با قدرت و اقتدار در ميان مردم ظاهر شود و اين اقتدار بايد از راه تكريم ارباب رجوع و رسيدگی‌های سريع و انجام وظيفه صحيح شكل گيرد.

وی بر پيشگيری از جرایم و حوادث جاده ايی به ويژه تخلفات حادثه ساز تاكيد كرد و گفت: كاركنان باید تلاش  گسترده و ويژه ای در تامين نظم و امنيت بخصوص در محورهای مواصلاتی و شهرها داشته باشند .

سردار کامرانی صالح با تاكيد بر اينكه نظم و انضباط پيش زمينه اصلی تامين امنيت و پايه و اساس ماموريت های پليسی است، خاطرنشان كرد: نيروی انتظامی در ايام تعطيلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم بوده و خود را خدمتگزار مردم مي داند.


انتهای پیام/ج

خدمت رسانی به مردم از افتخارات پلیس است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.