معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:علاوه بر داروخانه های شبانه روزی،9 داروخانه کشیک در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.

9 داروخانه کشیک در ایام نوروز در قم فعال استمیلانی،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ با اشاره به اجرای برنامه های معاونت غذا و دارو دانشگاه در ایام نوروزاظهار کرد: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی، 9 داروخانه روزانه نیز به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات نوروزی جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، فعال خواهند بود.

وی افزود: این معاونت در حوزه های مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، اداره تجهیزات پزشکی و مدیریت دارو و غیره فعالیت می کند که در ایام نوروز نیز با معرفی کشیک خدمات رسانی خواهد کرد.

 میلانی بیان کرد: علاوه بر مشخص کردن داروخانه های سطح شهر، داروخانه های بخش ها و روستایی را نیز هماهنگ کرده و لیست کشیک داروخانه های منتخب به منظور تامین داروی بیماران خاص در ایام تعطیلات نیز اعلام شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: با توجه به حضور زائران و مسافران و نیاز دارویی آنها، دپوی لازم برای داروی مورد نیاز انجام شده و مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

میلانی تاکید کرد: به منظور فرهنگسازی دارویی، طراحی پمفلت با موضوع توصیه های غذایی و دارویی و مطالب نوروزی جهت ارسال به ستاد تسهیلات نوروزی انجام و در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: بازرسی از مراکز تحت پوشش اعم از داروخانه ها، شرکت های پخش،کارخانجات مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، کارگاه های پخت سوهان وغیره در نوروز نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 02536162635 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

فعالیت 9 داروخانه  کشیک در تعطیلات نوروزی در قم

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار