دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تعطیلات نوروزی با تمام امکانات آمادگی خدمات رسانی به مراجعان و مسافران نوروزی است.

فریبرز راشدی دبیر ستاد نوروزی و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: تمامی بیمارستان های تحت پوشش، کلینیک های بیمارستانی، بخش های پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، سی تی اسکن، رادیولوژی فعال است.

وی افزود: کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی در زاهدان و همچنین مراکز درمانی شهری در شهرستان های تحت پوشش در ایام تعطیلات فعال است.

 راشدی با بیان اینکه داروخانه های شبانه روزی در تمام شهرهای زیرمجموعه فعال است گفت: همچنین تمام نیازهای دارویی در این داروخانه ها و داروخانه های ویژه دانشگاه تامین شده است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه تصریح کرد: همکاران بهداشت محیط نیز در تمام این روزها، به صورت تیم های منسجم در راستای بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه موارد غذایی مانند رستوران ها، در زاهدان و شهرستان ها حضور خواهند داشت.

راشدی گفت: 4 تیم نظارتی در زاهدان و 2 تیم در شهرستان ها در دو شیفت صبح و عصر ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان ها را بررسی و به چالش های احتمالی رسیدگی می کنند.

وی با بیان اینکه 65 پایگاه ثابت و سیار اورژانس در این ایام فعال است ادامه داد: ایستگاه های سیار در مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری پر تردد و نقاط حادثه خیز جاده های مسیرهای تحت پوشش مستقرند.
دبیر ستاد نوروزی زاهدان با اشاره به فعالیت 4 ایستگاه سلامت در ورودی شهرهای تحت پوشش افزود: خدماتی مانند تست قند و فشار خون ارائه پمفلت آموزش های بهداشتی و درمانی، ارائه اطلاعات مربوط به مراکز درمانی و بیمارستان ها در این ایستکاه ها ارائه می شود.
وی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با شماره تلفن 33213610 به صورت شبانه روزی آماده راهنمایی مسافران نوروزی در خصوص مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه های فعال و سایر اطلاعات مورد نیاز آنان است.

انتهای پیام/ب

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی

برچسب ها: اخبار پزشکی ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار