رئیس شورای عالی استانها گفت:آموزش شوراها در سطوح مختلف و ارتقای جایگاه آنها، مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهرداری‌ها از اولویت ما در سال 97 است.

آموزش شوراها،مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهرداری‌ها رویکرد شورای عالی استان‌ها در سال 97به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الویری رئیس شورای عالی استانها ضمن تبریک نوروز 97 با اشاره به اینکه از شورای روستا تا شورای عالی استانها خانواده‌ی ۱۲۰ هزار نفر تشکیل شده است، اظهار کرد: ارتقاء خانواده شوراها از اهداف ما برای سال 97 است و  لازمه این کار برنامه آموزش برای اعضای شوراها در تمام سطوح است.

رئیس شورای عالی استان ها افزود: امیدواریم با این برنامه در سطوح مختلف اعضای شورا را توانمند کنیم و بتوانیم امور را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

الویری بازنگری در دو قانون فرادست را رویکرد دوم این شورا دانست و گفت: محقق ساختن مدیریت یکپارچه شهری از برنامه‌های دیگر ما برای توانمندسازی این نهاد است.

وی با اشاره به مدیریت چندگانه در شهر تهران گفت: با این روش هزینه‌های زیادی به مردم تحمیل می شود و بنا داریم با ارائه طرح مدیریت یکپارچه شهری به مجلس شورای اسلامی و تصویب آن در جهت مدیریت یکپارچه شهری گام برداریم تا با هزینه‌های کمتر  و کارایی بیشتری داشته باشیم.

الویری با تاکید بر اینکه امروزه شاهد بحران درآمدی در شهرداری ها هستیم،گفت: بردن لایحه به مجلس برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها از الزامات دیگر این شورا در سال 97 است.

رئیس شورای عالی استان ها در پایان گفت: امیدوارم در اسفند 97 این سه مهم یعنی آموزش شوراها در سطوح مختلف و ارتقای جایگاه آنها، مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهرداری ها تصویب، تدوین و اجرا شده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار