دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از افتتاح دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: استان گلستان جزء اولین استان‌هایی است که ستاد مرکزی را به صورت دائمی و مستقر در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد و همه روزه نماینده ثابت از ۱۲ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر برای خدمات دراین مکان حضور دارند.

وی افزود: ستاد خدمات سفر استان چهارمین سال خود را به صورت متمرکز سپری می‌کند و هدف از ایجاد این ستاد رصد فعالیت‌های متمرکز استانی و رفع مشکلات احتمالی مسافران و گردشگران در اسرع وقت است.

کریمی از راه اندازی اپلیکیشن گردشگری استان خبر داد و گفت: این اپلیکیشن با هدف سهولت سفر و راهنمایی گردشگرانی که به استان سفر می‌کنند راه اندازی شده تا بتوانند نیاز‌های خود را در حین سفر رفع کنند.

وی در ادامه افزود: در ایام نوروز ۳۳ جشنواره روستایی و ۱۶ نوروزگاه در سراسر استان که در ورودی‌ها و خروجی‌های ۱۴ شهرستان برپا شده است برگزار می‌شود.

کریمی اضافه کرد: هر چه استان را بهتر و بیشتر به همگان معرفی کنیم و اقامت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را در این استان افزایش دهیم شاهد حضور سرمایه گذاران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی خواهیم بود.

مراسم افتتاحیه دبیرخانه متمرکز، صبح امروز با حضور سید مناف هاشمی استاندار و روسای کمیته‌های عضو ستاد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان برگزار شد.
 
انتهای پیام/ق
 
 

دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر درگرگان افتتاح شد

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.