مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح آرامش بهاری در 340 بقعه متبرکه سراسر استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: این طرح جهت خدمات‌رسانی و تسهیلات برای مسافران نوروزی از 25 اسفندماه 96 آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه 97 نیز ادامه خواهد داشت.

وی از اسکان موقت در زائرسراهای 113 بقعه متبرکه استان اصفهان خبر داد و افزود: حضور خادمان، هیأت‌های امنا و مبلغان در خیمه‌های معرفتی بقاع متبرکه امامزادگان جهت مشاوره‌ به خانواده‌ها، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و اقامه 3 وعده نماز جماعت از دیگر طرح‌های نوروزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این که مراسم سال تحویل در کلیه بقاع متبرکه امامزادگان استان اصفهان به صورت ویژه برگزار می‌شود، گفت: این طرح در 340 بقعه متبرکه شاخص، سطح یک و سطح دو بقاع متبرک امامزادگان سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه امامزادگان سطح یک و دو در استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی تا 15 فروردین ماه 97 به زائران و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

صادقی با معرفی برخی از بقاع متبرکه شاخص استان اصفهان اذعان داشت: امامزاده علی‌بن محمد باقر، فرزند بلافصل امام محمد باقر(ع) که بقعه متبرکه ایشان در مشهد اردهال کاشان واقع شده یکی از شاخص‌ترین بقاع متبرکه استان اصفهان است؛ همچنین امامزاده آقا علی‌عباس فرزند امام موسی کاظم(ع) در نطنز، امامزاده جعفربن موسی کاظم، برادر امام رضا(ع) در شهرضا، امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و امامزاده عبدالله رزوه(پدر شاه‌عبدالعظیم حسنی) از دیگر بقاع متبرکه شاخص استان اصفهان هستند.

وی در پایان اضافه کرد: بقعه متبرکه امامزاده محمد هلال ابن علی(ع) فرزند بلافصل امام علی(ع)و نوه پیامبر اکرم(ص) نیز در شهر آران و بیدگل پذیرای زائران در ایام نوروز خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.