معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از فروش حدود ۲۶ هزار بلیت اتوبوس ویژه نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

فروش ۲۶ هزار بلیت اتوبوس نوروزی در فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از زمان شروع طرح پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس برای نوروز ۹۷ تاکنون ۲۵ هزار و ۷۰۰ بلیت اتوبوس به صورت اینترنتی و حضوری به فروش رسیده است.

وی افزود: ۱۴ هزار و ۵۰۰ بلیت به صورت حضوری و ۱۱ هزار و ۲۰۰ بلیت به صورت غیرحضوری و اینترنتی به فروش رسیده است.

یزدانی با بیان اینکه از ۲۳ اسفندماه تا ۲۷ اسفندماه ۱۱۸ هزار و ۲۰۰ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس جابه‌جا شده است، افزود: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از ۲۳ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۵ فرودین‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه مسافران برای تهیه بلیت غیرحضوری باید به سایت‌های www.payaneh.ir و www.farsmosafer.ir مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مسافران محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به دفاتر نظارت مستقر در پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند، یا تخلف صورت گرفته را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند و یا با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر

جا به جایی بیش از ۱۱۸ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار