یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پوشش‌های نانو ساختاری شده است که عمر شیرآلات بهداشتی را افزایش می‌دهند.

(٦ فروردين) توليد نانو پوشش هايي كه عمر شيرآلات بهداشتي را افزايش مي دهدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیان را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پوشش‌های نانو ساختاری شده است که عمر شیرآلات بهداشتی را افزایش می‌دهند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این پوشش های نانوئی گفت: این یک پوششی است که با استفاده از فناوری نانو  بر روی وسایل فلزی قرار می گیرد و سبب طول عمر بیشتر آنها می شود.

توليد نانوپوشش هایی با قیمتی ارزان تر از نمونه خارجی

وی با بیان اینکه این شرکت موفق به ایجاد کارآفرینی برای تعداد بسیاری از کارگران شده است، اظهار کرد: نمونه خارجی این پوشش نانوئی در سطح بازار بسیار زیاد است اما ما به وسیله دانش خود و با کمک یکدیگر موفق به تولید این پوشش شده ایم که در مقایسه با نمونه خارجی اش 15 درصد ارزان تر است.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: در حال حاضر 12 شرکت تولیدکننده شیرآلات فلزی از این پوشش استفاده می کنند و همچنین برای افزایش طول عمر محصولات و دستگاه های صنعتی هم می توان از این پوشش نانوئی استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار