مراسم تجلیل از روسای هیئت های ورزشی، سمن ها و باشگاههای برتر باحضور فرماندار شهرستان فامنین برگزار شد.

تجلیل از روسای هیئت های ورزشی و سمن های فامنینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین در این دیدار  بر ترویج و گسترش ورزش به خصوص ورزش های بومی محلی و همگانی در سطح شهرستان تأکید کرد .

فرماندار فامنین اهمیت دادن به امر ورزش در راستای تعالی جامعه و سالم سازی محیط زندگی خانواده ها را ضروری دانست و اظهار داشت: شهرستان فامنین با توجه به سرانه کمی که در امر ورزش دارد اما از استعدادهای بالقوه و خوبی برخودار است .

شماعی گفت دولت تدبير و اميد توجهات اصولي در این چهار سال به ورزش داشته است ، لذا بايد همگي تلاش دو چندان كنيم تا با از پيش رو برداشتن مشكلات ورزش و جوانان در اين شهرستان ، شرايطي فراهم شود تا ورزش بعنوان مهمترين اصل در زندگي تك تك افراد جامعه ورود کند

وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی افزود : ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیبهای اجتماعی است .

فرماندار فامنین به اعتبارات تخصيص يافته براي توسعه زيرساختهاي ورزش شهرستان اشاره کرده و افزود : سعی ما در این است تا جهت جذب اعتبارات بيشتر برای گسترش و شكوفائي ورزش شهرستان تلاش ویژه ای داشته باشیم .

وی درادامه همچنین از تلاشهای هیئت های ورزشی شهرستان تشکر و قدردانی کرد و تأکید داشت ورزش اصل و بنا محسوب می شود و کمک به ورزش کمک به سلامت روح و جسم جامعه می باشد و برای موفقیت و هر چه بهتر شدن ورزش شهرستان هر آنچه در توان داشته و داریم به کار خواهیم بست .

شماعی با بیان اینکه معمولا کمکهای دولتی برای ایجاد زیر ساختها و تامین امکانات مهم ورزشی است توجه به سرمایه مردمی را ضروری و حائز اهمیت خواند و اظهار داشت : نگاه به مسائل ورزش نشان می دهد که برنامه های ورزشی برنامه های مردمی است و طرفدار مردمی دارد و حمایتهای عموم مردم در رشد و توسعه و تقویت آن نقش آفرین است و آثار مثبتی در موفقیت ها دارد و دستگاهها در برقرراری ارتباط و جلب اعتماد این سرمایه عظیم تلاش و گامهای اساسی بردارند .

انتهای پیام/ د 

گردهمایی روسای هیئت های ورزشی و سمن ها در فامنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.