مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۴ مسجد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ثبت نام از متقاضیان شرکت در این مراسم از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ۹۷ ادامه دارد.
وی اشاره‌ای نیز به نحوه ثبت نام در این مراسم معنوی داشت و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به مساجد تعیین شده و یا از طریق سایت سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به این امر اقدام کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: این مراسم از سحر روز ۱۱ فروردین مصادف با ۱۳ رجب و ولادت امیرالمومنین علی (ع) آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ رجب ادامه دارد.
وی با یادآوری اینکه، مراسم اعتکاف امسال در ۴ مسجد کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در کرمانشاه در مساجد، جامع و چهارمین شهید محراب برای خواهران و مسجد حاج شهبازخان و مسجدالنبی، برای برادران برگزار خواهد شد.
این مسئول افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز بسته به تقاضا و استقبال مراسم معنوی اعتکاف بین ۲ تا ۵ مسجد برگزار می‌شود.
قبادی یادآور شد:سال گذشته حدود ۷ هزار نفر در استان در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال بیش از پیش جوانان در این مراسم معنوی باشیم.

انتهای پیام/پ
 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.